Nowa platforma do Biletu Metropolitarnego 

Szanowni Państwo, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami uruchomiliśmy platformę - piastow.informica.pl, za pomocą której można złożyć wniosek oraz załączyć niezbędne dokumenty w celu uzyskania Biletu Metropolitarnego - Karty Mieszkańca. Platforma umożliwia wypełnienie online wniosku, załączenie skanu zdjęcia, pierwszej strony PIT’u, dowodów nadania itp. Dokumenty przesłane zostaną bezpośrednio do Punktu Obsługi przy Al. Krakowskiej 4. Pracownicy skontrolują ich poprawność i kompletność. W celu otrzymania karty konieczne będzie zgłoszenie się do punktu z dowodem tożsamości. Po podpisaniu przesłanych dokumentów wydany zostanie Bilet Metropolitarny - Karta Mieszkańca Piastowa.

W związku z pojawiającymi się wątpliwościami informujemy, że bilety zakodowane na Karcie Mieszkańca Piastowa ważne są zarówno w pociągach SKM jak i KM, WKD oraz innych liniach uruchomionych i obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego – na tych samych zasadach jakie do tej pory obejmowała oferta Wspólnego Biletu przed wprowadzeniem Karty.


Szczegóły można znaleźć na stronie ZTM, w zakładce Integracja taryfowa - www.ztm.waw.pl/integracja.php?c=103&l=1[M1]



 Powrót